مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 16:012018-04-26بين الملل

پارلمان آلمان پیش نویس طرح دولت یهودی اسراییل را تصویب کرد


پارلمان آلمان پیش نویس طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن رژیم اسراییل به عنوان دولتی یهودی به رسمیت شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، پارلمان آلمان امروز (پنجشنبه) پیش نویس لایحه به رسمیت شناختن دولت یهودی را تصویب کرد.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره ، آلمان در ادامه ادامه کرد: امنیت و حاکمیت اسراییل دو رکن اساسی در سیاست خارجی و امنیتی آلمان است.

طرح مذکور توسط سه ائتلاف پارلمانی یعنی حزب اتحاد دموکرات-مسیحی به ریاست آنگلا مرکل ، حزب سوسیایست و حزب لیبرال به مناسبت هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم جعلی اسراییل (اشغال فلسطین) به پارلمان ارائه داده شد.

در طرح مذکور همچنین آمده است، دولت آلمان باید با شرکای خود در جامعه بین الملل در راستای رسیدن به راه حل دو دولتی به عنوان تنها راهکار نزاع کنونی در غرب آسیا تلاش کند، البته همزمان بر یهودی بودن دولت (اسراییل) و نیز ایجاد دولت مستقل فلسطین تأکید شده است.

در روند بحث در پارلمان پیرامون طرح ارائه شده، دو حزب سبز و چپ آلمان طرحی دیگری نیز پیشنهاد دادند که در محتوا با پیش نویس طرح ارائه شده کنونی تفاوت چندانی نداشت.

بر اساس گزار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در تاریخ 10 می 2017 پیش نویس قانون اساسی دولت یهودی اسراییل را با رآی اکثریت 48 عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان آلمان پیش نویس طرح دولت یهودی اسراییل را تصویب کرد

پارلمان آلمان پیش نویس طرح دولت یهودی اسراییل را تصویب کرد