مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:262018-04-26فناوري

موتور جستجوی ایرانی در حال راه اندازی است/ افزایش بهره وری آب با کمک فناوری اطلاعات


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه موتور جستجوی ایرانی در دست اقدام بوده و از ظرفیت های موجود در این موتور برای افزایش تولید محتوا به زبان فارسی کمک گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه موتور جستجوی ایرانی در دست اقدام است که از ظرفیت های موجود در این موتور برای افزایش تولید محتوا به زبان فارسی در وب دنیا کمک گرفته خواهد شد.

وی افزود: حوزه سلامت و کشاورزی از جمله حوزه هایی است که می تواند از هوشمندسازی و فناوری ارتباطات به طور مثبت بهره مند شود و ما سعی داریم با افزایش بهره وری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آب در این زمینه صرفه جویی کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: مرکز داده اپراتور همراه اول در استان اردبیل در سال جاری راه اندازی خواهد شد و بیش از 120 سایت تلفن همراه اول در این خصوص در سطح استان اردبیل ارتقا پیدا خواهند کرد.

جهرمی با اشاره به مشکلات ارتباطی موجود در نقاط مرزی ادامه داد: پوشش مناسب نسل 3 و 4 در نقاط مرزی استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: 9 نقطه گردشگری در استان اردبیل تحت پوشش وای فای قرار خواهد گرفت که می تواند در ایجاد فضای مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور جستجوی ایرانی در حال راه اندازی است/ افزایش بهره وری آب با کمک فناوری اطلاعات

موتور جستجوی ایرانی در حال راه اندازی است/ افزایش بهره وری آب با کمک فناوری اطلاعات