مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-04-26سياسي

اختصاص 200 میلیون دلار برای طرح های آبخیزداری کشور


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: با توصیه های مقام معظم رهبری و حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی برای سال جاری 200 میلیون دلار برای اجرای طرح های آبخیزداری کشور اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلیل آقایی امروز 6 اردیبهشت ماه در جمع مردم و مسئولان شهرستان خوشاب با اشاره به اینکه طرح های آبخیزداری منجر به تغذیه و احیای چشمه ها و منابع زیر زمینی می شود، افزود: این اعتبار برای نخستین بار است که در جهت توسعه و اجرای طرح های آبخیزداری تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: برخی سیاست های نادرست در گذشته سبب شد تا امروز بخشی از اراضی کشاورزی کشور به دلیل تبدیل شدن به اراضی ملی در معرض تخریب قرار بگیرد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری عنوان کرد: باید با حفظ مالکیت دولت بر اراضی ملی بهره برداری آن را به کشاورزان واگذار کرد.

آقایی با اشاره به ماده 54 رفع موانع تولید نیز گفت: کمیسیونی در شهرستان ها ایجاد شده تا از طریق آن مشکلات کشاورزان بررسی و حل شود.

وی اظهار کرد: مدیران باید نهایت همکاری را با کشاورزان و روستاییان داشته باشند و طوری برنامه ریزی کنند که زمین ها بوسیله مردم حفظ و نگهداری شود.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری خاطرنشان کرد: حفظ خاک و آب از مهم ترین برنامه دولت و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیون دلار برای طرح های آبخیزداری کشور

اختصاص 200 میلیون دلار برای طرح های آبخیزداری کشور