مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 14:162018-04-26ورزشي

نبرد سرخ های پایتخت و شمال در روز جشن قهرمانی


در چارچوب هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

سرخ های شمال ایران با تساوی مقابل فولاد خوزستان موفق شدند تنها سهمیه لیگ برتری شمال ایران را حفظ کنند و با خیالی آسوده در آزادی به مصاف پرسپولیس می روند؛ در سوی دیگر سرخ های پایتخت در روزی که جشنی 70 هزارنفری برگزار می کنند برای پیروزی پا به میدان می گذارند.

* نتایج بازی های اخیر سپیدرودی ها در پنج دیدار اخیر خود با دو پیروزی و دوشکست و یک تساوی موفق به کسب هشت امتیاز شدند، این تعداد امتیاز کافی بود تا سرخ ها را در لیگ برتر ماندگار کند.

در آن سو، پرسپولیسی ها در پنج دیدار اخیر خود با به دست آوردن یک برد، یک تساوی و سه شکست و کسب تنها چهار امتیاز، روندی ضعیف و افولی داشتند.

* داوران دیدار پرسپولیس و سپیدرود دیدار دو تیم رأس ساعت 19:15 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود و سید مهدی سید علی با کمک های فرهاد مروجی، مهدی شفیعی و علی احمدی وظیفه قضاوت مسابقه را بر عهده دارند، فریدون اصفهانیان نظارت این دیدار تشریفاتی را بر عه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد سرخ های پایتخت و شمال در روز جشن قهرمانی

نبرد سرخ های پایتخت و شمال در روز جشن قهرمانی