مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:552018-04-26دانش

تشریح برنامه های صندوق رفاه دانشجویان در سال 97


مقاوم سازی سراهای دانشجویی مناطق زلزله خیز، اجرای رتبه بندی خوابگاه ها، حمایت از کارآفرینی و ایده های دانشجویی، - رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: مقاوم سازی سراهای دانشجویی مناطق زلزله خیز، اجرای رتبه بندی خوابگاه ها، حمایت از کارآفرینی و ایده های دانشجویی، نهادینه سازی مشارکت خیرین در حوزه دانشجو و ایجاد رستوران های مکمل از مهم ترین برنامه های حوزه رفاهی در سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس ذوالفقار یزدان مهر در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 7 کشور به تشریح اقدامات رفاهی وزارت علوم در حوزه رفاهی پرداخت و گفت: صندوق رفاه دانشجویان در سال 96 با حمایت وزیر علوم، هم افزایی با سازمان امور دانشجویان و همراهی دانشگاه ها خدمات مناسبی در زمینه رفاهی به دانشجویان ارائه داد.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیاتی کردن سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و آی تی(IT) محور، ارائه تسهیلات برای تکمیل، ساخت و خرید سراهای دانشجویی متأهلی و مجردی (مستند به بند "پ" ماده 103 قانون برنامه ششم توسعه) از برنامه های اجرایی ما در سال جاری است.

یزدان مهر بستر سازی به منظور اجرای طرح مدیریت جامع خدمات رفاهی دانشجویی را از دیگر برنامه های مهم صندوق رفاه در سال 97 عنوان کرد و افزود: وزیر علوم بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های صندوق رفاه دانشجویان در سال 97

تشریح برنامه های صندوق رفاه دانشجویان در سال 97