مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:512018-04-26ورزشي

رییس فدراسیون ورزش ‍ روستایی مطرح کرد جایگاه ویژه بانوان در ارزیابی های فدراسیون


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: شاخص ارزیابی های مختلفی داریم که در این شاخص های بانوان اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، غلامرضا جعفری ظهر امروز در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان اظهار کرد: خانواده روستایی بزرگ است و برای خودم کار کردن در این حوزه نقطه عطفی است.

وی افزود: حوزه کاری ما بسیار گسترده است و به دنبال مسائل تربیتی برای فرزندان روستایی هم هستیم؛ می بینید که قهرمانان بزرگ ارتباط مستقیمی با روستاها دارند زیرا موفقیت در میادین بین المللی نیاز به سختی هایی دارد که این موضوع با زندگی روستاییان عجین شده است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی تصریح کرد: استارت کار ما از زمان مدیریت مهرعلیزاده آغاز شد و حضور او در اصفهان برای ما منشا خیر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال برگزاری همایش دهیاران هستیم که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیتی برای تسهیل خدمت رسانی به مخاطبان هستیم و امیدواریم استان اصفهان در این موضوع پیش قراول شود.

جعفری مطرح کرد: باید به دنبال برون سپاری باشیم و از ظرفیت بخش های غیردولتی استفاده کنیم؛ شاخص ارزیابی های مختلفی داریم که در این شاخص های بانوان اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد؛ در سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون ورزش ‍ روستایی مطرح کرد جایگاه ویژه بانوان در ارزیابی های فدراسیون

رییس فدراسیون ورزش ‍ روستایی مطرح کرد جایگاه ویژه بانوان در ارزیابی های فدراسیون