مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 11:362018-04-26پزشكي

کمبودهای حوزه بهداشت و درمان رفع شود/ حضور خیرین عامل حل مشکلات


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اینکه سطح سرانه های بهداشت و درمان کشور ارتقا یافته است اما هنوز کمبود هایی وجود دارد که باید آنها را با استفاده از ظرفیت خیرین رفع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ری، سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ساکنان کوره آجرپزی محمودآباد شهرستان ری اظهار کرد: با اینکه سطح سرانه های بهداشت و درمان کشور ارتقا یافته است اما هنوز کمبود هایی وجود دارد که باید آنها را با استفاده از ظرفیت خیرین رفع کرد.

وی بیان کرد: این بازدید در ادامه بازدید های هفته سلامت صورت گرفت و با همکاری مسؤولان سعی داریم با بازدید از مناطق محروم به حل مشکلات مردم بپردازیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: حضور برخی شهروندان در این بازدید و دغدغه آنها برای حل مشکل هم وطنان خود قابل تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود به ارتقای سطح بهداشت و درمان ساکنان مناطق محروم از جمله همین منطقه بپردازیم و حضور خیرین در این عرصه بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر بهداشت صبح امروز برای بازدید از منطقه محروم کوره آجرپزی محمود آباد به شهرستان ری سفر کرده است، هدایت الله جمالی پور فرماندار ری و سمیع الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران، قاضی زاده هاشمی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای حوزه بهداشت و درمان رفع شود/ حضور خیرین عامل حل مشکلات

کمبودهای حوزه بهداشت و درمان رفع شود/ حضور خیرین عامل حل مشکلات