مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 11:352018-04-26پزشكي

نتایج اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی این هفته اعلام می َود


در سال گذشته اعتبار بخشی کلیه دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های آموزشی را نهایی کردیم و در این هفته اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی به آن ها اعلام خواهد شد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در سال گذشته اعتبار بخشی کلیه دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های آموزشی را نهایی کردیم و در این هفته اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی به آن ها اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی در نشست خبری امروز پنجشنبه که به مناسبت آغاز هفته آموزش و همزمان با برگزاری آزمون دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهارکرد: اکنون 5 دانشگاه را به این نرم افزار وصل می کنیم و امیدواریم که در مهر ماه امسال یک جنب و جوش وسیع را در دانشگاه ها ببینیم و دانشجویان بتوانند از دروس دانشگاه های مختلف کشور در سایت دانشگاه مجازی استفاده کنند.

این یک ارتقاء بسیار بزرگ در حوزه آموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی کشور از ابتدای امسال، برنامه توسعه پنج ساله را در بسیاری از رشته های تخصصی و عمومی نهایی و اجرایی می کنند.

لاریجانی درباره برنامه معاونت آموزشی در مورد دکتری تخصصی Ph.

D گفت: در این خصوص نیز کارهای زیربنایی را در دست اقدام داریم که البته مشکل تر از کارهای رشته های بالینی است، زیرا با توسعه علم و نقشه علمی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی این هفته اعلام می َود

نتایج اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی این هفته اعلام می َود