مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 11:202018-04-26اقتصادي

مشهد، قطب تولید نقره کشور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد قطب تولید نقره کشور بوده و این بخش اشتغال قابل توجهی را از آن خود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی اظهار کرد: به دلیل تداخل صنفی که بین اتحادیه های طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی و صنف فیروزه تراشان مشهد مقدس به وجود آمده و به منظور جلوگیری از بروز پدیده قاچاق و سوء استفاده های احتمالی، موضوع در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق استان بررسی شد که امیدوارم تصمیمات مقتضی به منظور ساماندهی بیشتر رونق بخشی به تولید و صاحبان واحدهای صنفی به ویژه تولید کنندگان و نیز نظارت بیشتر و به خصوص جلوگیری از قاچاق متناسب با شرایط اتخاذ شود.

وی گفت: رونق بخشی به تولید و اشتغال یکی از راهبردهای اصلی استان برای سال 97 در حوزه اقتصاد است که بر این اساس همه دستگاه ها باید به اجرای برنامه عملیاتی خراسان رضوی با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه بورزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای ایجاد 110 هزار فرصت شغلی در سال جاری با تقسیم کار و برش های دستگاهی، بخشی و شهرستانی، باید ارتقای کیفیت تولیدات متناسب با مزیت های استان و ظرفیت بازار، افزایش بهره وری و دانش بنیان کردن تولیدات، به کارگیری تکنولوژی های جدید، افزایش صادرات و درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد، قطب تولید نقره کشور

مشهد، قطب تولید نقره کشور