مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 11:112018-04-26سياسي

آخرین مهلت انتخاب معاون و عوامل کاروان های حج 97


بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان های حج 97 باید تا هفتم اردیبهشت ماه معاون و عوامل کاروان را بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده، انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امکان معرفی عوامل کاروان های حج تمتع 97 در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان ها از 18 فروردین ماه فراهم و شرح وظایف مدیران و عوامل کاروان های حج تمتع امسال، 22 فروردین از سوی ریاست سازمان حج و زیارت ابلاغ شد.

بر این اساس، مدیران کاروان ها باید با اطلاع از شرایط و ضوابط آن، عوامل را انتخاب کرده تا روند اجرایی حج تمتع و توجه به انجام فعالیت ها به خوبی پیش رود.

با توجه به اطلاعیه سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان های حج تمتع باید معاون و عوامل کاروان را تنها از لیست افراد واجد شرایط انتخاب کنند.

از آن جایی که تأخیر در معرفی عوامل، باعث اختلال در دوره های آموزشی و سایر امور مرتبط می شود، مدیران کاروان ها حداکثر تا جمعه 7 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب عوامل باقیمانده خود از بین واجدین شرایط اقدام کرده و به ثبت آن در سامانه جامع کارگزاران بپردازند؛ در غیر این صورت برای مدیران کاروان ها امتیاز منفی لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت انتخاب معاون و عوامل کاروان های حج 97

آخرین مهلت انتخاب معاون و عوامل کاروان های حج 97