مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 10:302018-04-26سياسي

قول "هاشمی" به توانیابان پایتخت/ اجرای تنها حدود 30 درصد قانون توانیابان در تهران


رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در تهران تنها 20 تا 30 درصد قانون توانیابان اجرایی شده است گفت: اگر 50 تا 70 درصد قانون مربوط به توانیابان اجرا می شد، - قول "هاشمی" به توانیابان پایتخت/ اجرای تنها حدود 30 درصد قانون توانیابان در تهران رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در تهران تنها 20 تا 30 درصد قانون توانیابان اجرایی شده است گفت: اگر 50 تا 70 درصد قانون مربوط به توانیابان اجرا می شد، در کشور با وضعیت مطلوبی برای این قشر روبرو بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی به تشریح وضعیت معلولین و توانیابان در شهر و محدودیت هایی که در حوزه امکانات مدیریت شهری برای ارائه خدمات به این شهروندان وجود دارد، پرداخت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که توانیابان نه فقط در کشور ما بلکه در همه کشورهای دنیا با محدودیت هایی روبرو هستند گفت: توانیابان برای فعالیت در سطح شهر درخواست های ویژه ای دارند، که در اکثر کشورهای دنیا به این درخواست ها پاسخ مثبت داده شده است.

اما در کشور ما توجه چندانی با این نیازها نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در کشور ما قانون مربوط به معلولان جسمی حرکتی در سال 1383 به تصویب رسیده است گفت: اگر 50 تا 70 درصد قانون مربوط به توانیابان اجرا می شد، امروز با وضعیت مطلوبی برای این قشر روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول "هاشمی" به توانیابان پایتخت/ اجرای تنها حدود 30 درصد قانون توانیابان در تهران

قول "هاشمی" به توانیابان پایتخت/ اجرای تنها حدود 30 درصد قانون توانیابان در تهران