مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 09:152018-04-26ورزشي

تندگویان: 37 درصد طلاق ها در سال اول ازدواج رخ می دهد


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کاهش 10درصدی طلاق در حوزه جوانان خبرداد و گفت: اگر دوره های آموزشی زوج ها در کشور اجباری شود، - در مهارت افزایی و تحکیم بنیان های خانواده تاثیر گذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی تندگویان در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) که مدیر کل ورزش و جوانان استان قم وی را همراهی می کرد، افزود: 2000 تشکل جوان در حوزه های مختلف در کشور فعال هستند؛ تشکل های زنان سرپرست خانوار یکی از این تشکل هاست که ساماندهی شده اند و هدف از ایجاد این تشکل معرفی و عرضه تولیدات زنان برای کسب درآمد اقتصادی و کمک به معیشت زندگی است.

وی ادامه داد: با دستگاه های مختلف در جذب جوانان و تشکل های آنان از جمله سازمان جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی و سایر نهادهای مربوطه هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که 200 دفتر رسمی مشاوره ازدواج زیر نظر این وزارت، خدمات ارائه می کنند، گفت: این دفاتر توسط تشکل ها در استان ها فعال است و خدمات مشاوره ای قبل و بعد از ازدواج را ارائه می دهند؛ این دفاتر به مدت سه سال فعال هستند همچنین در کنار این خدمات، دوره های رایگان آموزشی برگزار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندگویان: 37 درصد طلاق ها در سال اول ازدواج رخ می دهد

تندگویان: 37 درصد طلاق ها در سال اول ازدواج رخ می دهد