مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 09:002018-04-26بين الملل

ماتیس: درگیری های سوریه راه حل نظامی ندارد


وزیر دفاع آمریکا اظهار داشت، درگیری در سوریه هرگز به لحاظ نظامی حل نخواهد شد و واشنگتن از تلاش های دیپلماتیک برای حل بحران این کشور استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در متن سخنرانی جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در کمیته تخصیصات مالی وابسته به مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره آمده است: جنگ داخلی که از سال 2011 در سوریه شروع شد راه حل نظامی ندارد و ما به حمایت از تلاش های دیپلماتیک خود برای حل و فصل اوضاع به عنوان بخشی از روند صلح جاری تحت نظارت سازمان ملل ادامه می دهیم.

به گفته ماتیس، تنها هدف باقی ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه محاصره افراد مسلح داعش و شکست آنهاست.

وزیر دفاع آمریکا اظهار داشت، حمله موشکی اخیر آمریکا در کنار انگلیس و فرانسه در 14 آوریل به برخی مواضع ارتش و دولت سوریه در واکنش به حمله شیمیایی احتمالی در شهرک دوما در غوطه شرقی بوده و به منزله تشدید درگیری در این کشور نبود.

در 29 مارس دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از بازگشت نیروهای آمریکایی از سوریه به آمریکا سخن به میان آورد اما شبکه سی ان ان گزارش داد، ایده خروج نیروها از سوریه با مخالفت مایک پامپئو، نامزد تصدی پست وزارت خارجه و مدیر کنونی آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا و جوزف دانفورد، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نشست شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماتیس: درگیری های سوریه راه حل نظامی ندارد

ماتیس: درگیری های سوریه راه حل نظامی ندارد