مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 ساعت 03:112018-04-25بين الملل

ماکرون از احتمال خروج ترامپ از برجام خبر داد


رییس جمهور فرانسه درباره احتمال خروج ترامپ از برجام گفت که «نمی دانم رییس جمهور شما چه تصمیمی خواهد گرفت اما به نظرم، او به دلایل داخلی از این توافق خلاص خواهد شد».

- رییس جمهور فرانسه درباره احتمال خروج ترامپ از برجام گفت که نمی دانم رییس جمهور شما چه تصمیمی خواهد گرفت اما به نظرم، او به دلایل داخلی از این توافق خلاص خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از یک رسانه آمریکایی، امانوئل ماکرون در دانشگاه جورج واشنگتن از احتمال خروج دولت دونالد ترامپ از برجام خبر داد.

رییس جمهور فرانسه در آخرین روز سفر سه روزه خود به آمریکا، به حضور دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن رفت و در آنجا به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازفید ، او در این جمع درباره احتمال خروج آمریکا از برجام در تاریخ 22 اردیبهشت اینطور گفت: نمی دانم رییس جمهور شما چه تصمیمی خواهد گرفت اما به نظرم، او به دلایل داخلی از این توافق خلاص خواهد شد .

رییس جمهور فرانسه تاکید کرد که خروج ترامپ از برجام، بخشی از استراتژی تشدید تنش است.

ماکرون در بخش دیگری از اظهاراتش درباره همتای آمریکایی خود گفت: افراد می گویند رییس جمهور ترامپ قابل پیشبینی کردن نیست اما من برعکس فکر می کنم او خیلی قابل پیشبینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون از احتمال خروج ترامپ از برجام خبر داد

ماکرون از احتمال خروج ترامپ از برجام خبر داد