مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 23:262018-04-25سياسي

یادداشت/ حسین شریعتمداری البته که باید مشکی پوشید!


ایستادگی فرمانده محترم نیروی انتظامی در برابر هیاهوی غوغاسالاران و تاکید ایشان بر حمایت قاطع از پلیس وظیفه شناس این نیرو در خور تقدیر است و از فرزند انقلاب جز این انتظار نمی رفت و نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجله فارس پلاس خبرگزاری فارس"، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشت امروز این روزنامه نوشت: سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان علیه تذکر پلیس به زنی که کشف حجاب کرده بود سخن گفته و اظهار داشت : مگر غیر از این است که قرآن، کرامت انسانی را مهم تر از حرمت کعبه قرار داده است، به بهانه حجاب و نهی از منکر ترویج منکر می شود و حرمت انسان زیر سؤال می رود ! ایشان در ادامه می گوید: حضرت علی(ع) در خطبه 27 نهج البلاغه می فرمایند شنیده ام که دشمنان از پای یک دختر یهودی خلخالی کنده اند، اگر مرد مسلمانی به خاطر آن از غصه دق کند، رواست.

از برخورد مامور ناجا با فردی مسلمان اگر نگوییم دق کنیم که بمیریم، ولی باید حداقل مشکی بپوشیم ! اظهارات این نماینده مجلس یادآور داستان شخصی است که می گفت، ایها الناس! آیا می دانید که بالای مناره مصر، امامزاده یعقوب را شغال دریده است؟! به او گفتند؛ آقای محترم! اولا؛ امامزاده نبود، پیغمبر زاده بود، ثانیا؛ یعقوب نبود و حضرت یوسف(ع) بود، ثالثا؛ بالای مناره ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین شریعتمداری البته که باید مشکی پوشید!

یادداشت/ حسین شریعتمداری البته که باید مشکی پوشید!