مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 18:202018-04-25اقتصادي

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97


هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست جهانگیری معاون اول محترم رییس­ جمهوری، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1397 را تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، حقوق مقامات و همطرازان مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و رؤسای دستگاه ­های اجرایی، استانداران، شهرداران مراکز استان­ ها و اعضای شورای اسلامی شهر مراکز استان­ ها در سال 97 افزایش نمی­ یابد.

حقوق دیگر کارکنان دولت به تناسب حقوقی که سال قبل دریافت می ­کردند، به صورت پلکانی بین 6 تا 12 درصد افزایش می ­یابد و در هر صورت پرداختی به هیچ ­یک از کارکنان دولت در سال 97 از مبلغ 12 میلیون ریال کمتر نخواهد بود.

حقوق بازنشستگان نیز در سال 1397 نسبت به سال قبل به میزان 10 درصد افزایش می ­یابد و هیچ یک از بازنشستگان بعد از افزایش سنواتی و همسان­ سازی حقوق، کمتر از 12 میلیون ریال دریافت نخواهند کرد.

مناطق آزاد تجاری صنعتی از شرط اسقاط خودروهای فرسوده معاف شدند با تصویب هیئت وزیران، مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از شرط اسقاط خودروهای فرسوده در قبال واردات خودرو معاف شدند.

موافقت دولت با بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی و خدماتی به تأمین اجتماعی دولت با اصلاح آیین­ نامه اجرایی مربوط به قانون حداکثر استفاده از تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97