مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 16:202018-04-25فرهنگي

در بازدید داوران جشنواره جهانی فجر از موزه سینما چه گذشت؟


عضو هیأت داوران بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: سطح بالای تعامل فرهنگی سینمای ایران با دیگر فرهنگ ها در هسته اصلی این سینما یعنی فرهنگ ایرانی است که توانایی برقراری ارتباط با سایر فرهنگ ها را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، ویرا لانگرووا ، والری بو دو مارناک ، احمد بویاچوغلو ، آدور گوپالاکریشنان و رامان چاولا ؛ گروهی از داوران بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1397 از موزه سینمای ایران بازدید کردند.

در این بازدید، احمد بویاچوغلو از هنرمندان کشور ترکیه و عضو هیات داوران آسیایی در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در موزه سینمای ایران، گفت: بسیار تحت تاثیر این موزه قرار گرفتم.

ما در ترکیه تنها دو موزه خصوصی داریم که یکی از آنها در استانبول و دیگری در شهر آدانا قرار دارد.

وی با تحسین موزه سینمای ایران در جمع آوری گنجینه های فیلمسازان ایرانی، افزود: جمع آوری این میزان اشیا، اسناد و جوایز از سینماگران کار بسیار سختی است و موزه سینمای ایران کار بسیاری ارزشمندی برای جمع آوری این اشیا و اسناد انجام داده که این قابل تحسین است چرا که بسیاری از فیلمسازان نگاهی خودبینانه دارند و جوایز خود را به چنین جاهایی اهدا و واگذار نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازدید داوران جشنواره جهانی فجر از موزه سینما چه گذشت؟

در بازدید داوران جشنواره جهانی فجر از موزه سینما چه گذشت؟