مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 15:352018-04-25ورزشي

ویسی: این که باشگاه می گوید روز بازی به آبادان بروید، شاهکار است


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نسبت به این اقدام باشگاه که قرار است تیمش را بدون اردوی پیش از بازی و در همان روز دیدار با نفت آبادان راهی این شهرستان کند واکنش نشان داد و گفت: - تیم های محلی و زمین خاکی هم به این صورت نیستند و این موضوع برای من قابل هضم نیست.

عبدالله ویسی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که گویا قرار است تیمش برای دیدار در هفته پایانی مقابل نفت آبادان در همان روز مسابقه به این شهرستان سفر کند و اردوی پیش از بازی نداشته باشد، اظهار کرد: بله من هم این موضوع را در رسانه ها خوانده ام.

این همه در طول فصل به ما بی احترامی کردند و چیزی نگفتیم و تمام این موارد را تحمل کردیم اما دیگر این که بخواهیم روز بازی به آبادان برویم را تحمل نمی کنیم و این قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بازیکنانم به خاطر تعهد به باشگاه و همچنین مردم خوزستان در پنج دیدار پایانی لیگ مانند یک قهرمان جنگیدند و با کسب 10 امتیاز از این پنج بازی، در نهایت در لیگ ماندگار شدیم.

ما خودمان در لیگ ماندیم، نه این که نتایج دیگر تیم ها در این ماندن تاثیر گذاشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: مگر ما تیم زمین خاکی یا محلی هستیم که قرار است ما را روز مسابقه و بدون داشتن اردوی پیش از بازی به مسابقه بفرستند؟ اصلا این موضوع را قبول نمی کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی: این که باشگاه می گوید روز بازی به آبادان بروید، شاهکار است

ویسی: این که باشگاه می گوید روز بازی به آبادان بروید، شاهکار است