مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 15:302018-04-25اقتصادي

تسهیلات تامین اجتماعی برای حمایت از کارفرمایان و کارگاه های دچار بحران


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی سه جانبه گرایی و مشارکت کارگران، کارفرمایان و دولت در اداره این سازمان را مورد تأکید قرار داد و افزود: نمایندگان کارگران و کارفرمایان در هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند و صدای آنان در تمامی تصمیم گیری ها شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در جلسه ای با نمایندگان دپارتمانهای سازمان بین المللی کار اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در ایران از قدیمی ترین نظامات بیمه های اجتماعی محسوب می شود که از سال 1308 هسته اولیه آن شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی ایران از نظر قدمت فعالیت و توسعه خدمات از بهترین و پیشرفته ترین نهادهای بیمه گر اجتماعی در غرب آسیا محسوب می شود، افزود: در حال حاضر 14 میلیون نفر بیمه شده اصلی و حدود 3 میلیون نفر مستمری بگیر اصلی همراه با اعضای خانواده از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند و در مجموع حدود نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

دکتر نوربخش با بیان اینکه از 14 میلیون بیمه شده اصلی سازمان تأمین اجتماعی 9 میلیون نفر بیمه شده اجباری و تابع قانون کار هستند، ادامه داد: مابقی این افراد، بیمه شدگان اختیاری و یا اعضای صنوفی هستند که به صورت توافقی از مزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات تامین اجتماعی برای حمایت از کارفرمایان و کارگاه های دچار بحران

تسهیلات تامین اجتماعی برای حمایت از کارفرمایان و کارگاه های دچار بحران