مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:462018-04-25دانش

رویکرد جدید بسیج اساتید حل المسائلی است


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه رویکرد حل المسائلی، رویکرد جدیدی است که بسیج اساتید انتخاب کرده است گفت: بسیج اساتید درصدد است براساس مزیت ها و محورهای توسعه ای هر استان به کمک استانداران و فرمانداران بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، مجتبی زارعی ظهر امروز در نشست خبری همایش بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که در محل دفتر سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: 720 کانون دانشگاهی در دانشگاه های مختلف کشور وجود دارد که بیش از 35 هزار نفر از جامعه علمی کشور در این تشکل نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد حل المسائلی، رویکرد جدیدی است که بسیج اساتید انتخاب کرده است، ادامه داد: در بسیج اساتید، مهم ترین تمرکزها بر حوزه فرهنگی و معنوی، علمی و پژوهشی بوده و این درحالی است که دانشگاه ها از یک نظام بروکراتیک و اداری در حوزه علمی رنج می برند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه نظام مدرک گرایی در دانشگاه ها حاکم است، متذکر شد: وجود حاکمیت مدرک گرایی در داشگاه ها سبب می شود که دانشجویان کسب مهارت و فن نکنند.

زارعی بیان کرد: راه اندازی اردوهای علم و فناوری و راهیان و همچنین برگزاری جشنواره ملی و بین المللی شهید چمران با رویکرد حل المسائلی ایران و جهان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید بسیج اساتید حل المسائلی است

رویکرد جدید بسیج اساتید حل المسائلی است