مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:362018-04-25سياسي

وزیر نیرو: سند آمایش آب محور استانی تدوین می شود/ تامین آب های جدید گرفتار بد مصرفی


در تلاشیم با کمک کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در هر استان و پس از آن در ارتباط با حوضه های آبریز طرح آمایش آب را با محور و اولویت استانی تدوین کنیم.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، رضا اردکانیان در نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس که در سالن کنفرانس وزارت نیرو برگزار شد، با اشاره به اینکه در جلسه اخیر سران قوا موضوع آمایش آب محور مورد تاکید رییس مجلس شورای اسلامی بوده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در تلاشیم با کمک کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در هر استان و پس از آن در ارتباط با حوضه های آبریز با بهره گیری از مشارکت نیروهای تخصصی استان ها و نظارت نمایندگان و دستگاه های اجرایی هر منطقه طرح آمایش آب محور استانی را با اولویت در اولین فرصت تولید کنیم.

وی افزود: این طرح با توافق و مفاهمه نقشه راهی خواهد بود تا همگان بر آن توافق داشته باشند و وضعیت منابع و مصارف را به خوبی مشخص کند.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه تلاش ما برای افزایش سطح رضایت مندی مردم است، بیان کرد: امروزه در دنیای پیشرفته پیرامون ما از هر 10 نفر یک نفر از دسترسی به آب آشامیدنی سالم بی بهره است ولی خوشبختانه بیش از 99 درصد جمعیت شهری و بیش از 83 درصد از جمعیت روستایی کشور ما تحت پوشش آب سالم و بهداشتی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: سند آمایش آب محور استانی تدوین می شود/ تامین آب های جدید گرفتار بد مصرفی

وزیر نیرو: سند آمایش آب محور استانی تدوین می شود/ تامین آب های جدید گرفتار بد مصرفی