مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-04-25سياسي

سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت


سردار جعفری در آیین تحویل منازل مسکونی به زلزله زدگان روستایی سرپل ذهاب تصریح کرد : سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت و آن را تحویل مردم داد.

- فرمانده کل سپاه در آیین تحویل منازل مسکونی به زلزله زدگان روستاهای سرپل ذهاب سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت سردار جعفری در آیین تحویل منازل مسکونی به زلزله زدگان روستایی سرپل ذهاب تصریح کرد : سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت و آن را تحویل مردم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تحویل دهی 27 باب منزل مسکونی به زلزله زدگان سر پل ذهاب طی سخنانی اظهار داشت: برادران عزیز ما از سپاه تهران خط احداث منازل دائمی در این منطقه را شکستند و نشان دادند که می توان ظرف مدت یک ماه منزل مسکونی ساخت.

وی افزود: لطف، ایثار و ازخودگذشتگی در این مناطق موج می زند و امروز از مذاهب شیعه و سنی برای کمک به مردم این منطقه آمده اند و لطف خدا هم در پی همین ایثارها جاری می شود.

وی با اشاره به عوامل موفقیت جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها و دشمنان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده و آنها را شکست داده و هر روز شاهد پیروزی جدیدی است، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت

سپاه تهران نشان داد که می توان ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله زدگان ساخت