مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-04-25اقتصادي

لوکاشنکو تمدید مدت ریاست جمهوری اش را تکذیب کرد


الکساندر لوکاشنکو برنامه ای برای تمدید مدت ریاست جمهوری خود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از بلاپان، رییس جمهور بلاروس در پارلمان این کشور گفت: ما درک می کنیم که امنیت ما در وحدت مردم است و سیاست قوی داخلی و خارجی دولت، ثبات و انسجام اجتماعی را به ما داده است.

وی با ابراز نگرانی از حوادث اخیر ارمنستان افزود: گمانه زنی هایی درخصوص برگزاری رفراندم با هدف تغییر قانون اساسی و امکان افزایش زمان ریاست جمهوری در بلاروس منتشر شده که صحیح نمی باشد، من دقیقا می دانم که چگونه به این سمت رسیده ام و چه مراحلی را پشت سر گذاشته ام، مسئولیت ما برقراری صلح و نظم در سراسر کشور است، اگر ما با هم باشیم آنگاه است که قوی می شویم و قادر خواهیم بود هر چالشی را تحمل کنیم.

لوکاشنکو ادامه داد: پتانسیل داخی ما این اجازه را می دهد که بدون توجه به رشد جهانی قیمت نفت، وضعیت اقتصادی مطلوبی داشته باشیم، رقابت کالاها و خدمات بلاروس باید به گونه باشد که نتواند عوامل خارجی بر توسعه کشور تاثیری بگذارد.

رییس جمهور بلاروس با انتقاد از رفتار دولت روسیه تاکید کرد: اتحاد دولت های بلاروس و روسیه در شرایط دشوار جهانی موضوعی قابل بحث است و اهمیت این شراکت را افزایش می دهد اما ما از موضوع مربوط به دسترسی کالاهای خود به بازار روسیه خسته شده ایم، بیش از بیست سال است که در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکاشنکو تمدید مدت ریاست جمهوری اش را تکذیب کرد

لوکاشنکو تمدید مدت ریاست جمهوری اش را تکذیب کرد