مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:562018-04-25سياسي

فرصت سوزی شهردار تبریز در حضور رییس جمهور


مطرح کردن مطالبات تک تک شهروندان تبریزی در حضور رییس جمهور در جهت آبادانی و توسعه شهر تبریز انتظار کوچکی است که متاسفانه شهردار تبریز توجهی به آن نکرد و این فرصت بسیار ارزشمند فدای بازگویی ملال آور افتخارات گذشتگان تبریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، آغاز جشن های پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در تبریز با تمام کاستی هایش از تبلیغات محیطی در شهر گرفته تا تکمیل عاجل و ضربتی محل همایش های تبریز در حالی امروز اتفاق افتاد که از سه سال قبل منتخب نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی اول دی ماه 1394 در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب کردند.

صحبت یکی دو روز نیست و اگر از مسائل پیش پا افتاده بگذریم که حتی در برگزاری این جشن رویداد رخ داد! به طوریکه خیل میهمانان دعوت شده پشت درهای بسته به صف شدند و برگزاری جشن به جلسه سخنرانی ها تبدیل شد.

باید به عملکرد متولیان شهر با این همه فرصت نیز افسوس خورد که در شأن مردم بزرگ و صبور تبریز نبوده و نیست.

با شنیدن صحبت های شهردار تبریز در حضور رییس جمهور که بیشتر از کتاب اولین های شهر تبریز یادداشت برداری شده بود، بر آن شدم تا این مطلب را به عنوان یک شهروند حضور شهردار تبریز بنویسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی شهردار تبریز در حضور رییس جمهور

فرصت سوزی شهردار تبریز در حضور رییس جمهور