مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:452018-04-25سياسي

از راستی آزمایی اشتغال استان تا هشدار لغو پرواز همدان-تهران


استاندار همدان با اشاره به راستی آزمایی اشتغال استان گفت: تأمین اجتماعی، نماینده فرماندار هر شهرستان، هر نماینده مجلس شهرستان و .

تیمی تشکیل دهند و آمار کارگاه ها و به کار گرفته شده ها را ارائه دهند تا از یک به یک شهرستان ها بازدید شود همچنین نماینده خانه مطبوعات، - جهادکشاورزی و صنایع نیز برای راستی آزمایی دعوت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدناصر نیک بخت چهارشنبه 5 اردیبهشت در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، با بیان اینکه اکنون اشتغالزایی برای 20 هزار و 716 نفر آمار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است، افزود: اما تأمین اجتماعی آمار دیگری را ارائه می دهد بر این اساس تقاضا کردم راستی آزمایی شود تا آمارها متقن اعلام شود وی با بیان اینکه گزارش عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در تسهیلات روستایی اصلا مورد رضایت نیست، اظهار کرد: تسهیلات فراگیر و روستایی باید سریع تر به نتیجه برسد تا گزارش خوبی را ارائه دهیم.

نیک بخت با اشاره به اینکه روز گذشته 60 مورد از مراکز بهداشتی در حوزه بهداشت و سلامت استان همدان به بهره برداری رسید که این امر با حمایت و تلاش جمعی از جمله شهرداری ها انجام گرفت، تصریح کرد: اجلاس های جهانی و بین المللی گردشگری که در همدان پیش رو است، برای استان عایدی به همراه دارد و همه باید در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راستی آزمایی اشتغال استان تا هشدار لغو پرواز همدان-تهران

از راستی آزمایی اشتغال استان تا هشدار لغو پرواز همدان-تهران