مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:452018-04-25سياسي

مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز پنجم اردیبهشت ماه


موافقت با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگلها، تصویب موافقتنامه بین المللی روغن و کنسرو زیتون، برگشت طرح الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید به کمیسیون ویژه حمایت از تولید، - موافقت با کلیات طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش و پرورش و.

از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت 1397 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست علی لاریجانی برگزار شد و طرح یک فوریتی الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید، رد طرح یک فوریتی تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل ها از، گفت: در این دیدار مسائل اجتماعی و مشکلات شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که دیدار بین نمایندگان و مسئولان سپاه مستمر برگزار شود تا تصور درباره وجود شکاف به وجود نیاید.

ناطقین امروز مجلس حسینی: *** در جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 129 رای موافق، 26 رای مخالف و 4 رای ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر با درخواست با نظر نمایندگان به کمیسیون ویژه حمایت از تولید برگشت خورد.

اخطارها و تذکرات شفاهی امروز نمایندگان مجلس لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده سروستان: *** جهت بررسی بیشتر نمایندگان مجلس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز پنجم اردیبهشت ماه

مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز پنجم اردیبهشت ماه