مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:362018-04-25بين الملل

طرح ترامپ در زمینه ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا امروز به دیوان عالی می رود


دولت آمریکا قصد دارد امروز از طرح «دونالد ترامپ» در ممنوعیت ورود اتباع چندین کشور مسلمان از جمله ایران به خاک آمریکا در دیوان عالی آمریکا دفاع کند.

- دولت آمریکا قصد دارد امروز از طرح دونالد ترامپ در ممنوعیت ورود اتباع چندین کشور مسلمان از جمله ایران به خاک آمریکا در دیوان عالی آمریکا دفاع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه (امروز) با حضور در دیوان عالی آمریکا، از مشروعیت طرح مهاجرتی خود که چندین کشور مسلمان از جمله ایران را هدف قرار داده است و مانع ورود اتباع این کشورها به خاک آمریکا می شود، دفاع می کند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، طرح ممنوعیت سفر ترامپ-سومین نسخه از سیاستی که برای اولین بار یک هفته بعد از برعهده گرفتن صدارت در ژانویه 2017 به دنبال اجرای آن بود- از ورود اتباع ایران، لیبی، سومالی، سوریه و یمن به خاک آمریکا جلوگیری می کند.

چاد در لیستی که در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی اعلام شد، به چشم می خورد اما ترامپ در 10 آوریل سال جاری میلادی، ممنوعیت ورود به خاک آمریکا را برای این کشور لغو کرد.

دیوان عالی آمریکا با 9 عضو که اکثریت محافظه کار هستند، هرگز استدلال های دولت آمریکا در خصوص این طرح مهاجرتی ترامپ را نشنیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترامپ در زمینه ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا امروز به دیوان عالی می رود

طرح ترامپ در زمینه ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا امروز به دیوان عالی می رود