مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:202018-04-25حوادث

جعل اسناد با هولوگرام + عکس


باندی که اعضای آن با جعل اسناد و مدارک اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بودند، از سوی مأموران پلیس منهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمأموران کلانتری 159 بی سیم در اجرای دهمین مرحله از طرح عملیاتی رعد، سه متهم را که با تشکیل یک باند اقدام به جعل انواع اسناد ومدارک کرده و از این طریق میلیاردها ریال مال نامشروع کسب کرده بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

اعضای این باند اسناد دولتی، اسناد مالکیت، شناسنامه، برگه آزادی از زندان، برچسب قطعات و لوازم یدکی، مدرک تحصیلی، جواز کسب، کارت پایان خدمت و.

را با مشابهت زیاد به مدارک اصلی جعل کرده و حتی با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داشتند هولوگرام های مخصوص را نیز روی این اسناد می چسباندند.

همچنین از دیگر تخلفات اعضای این باند ساخت سکه های طلا با عیار پایین و فروش آن به قیمت سکه های عیار بالا بود؛ به طوری که این افراد در همکاری با چند طلافروش که هم اکنون تحت تعقیب پلیس هستند اقدام به جعل فاکتورهای خرید و فروش سکه طلا که نصف قیمت هزینه داشته با قیمت سکه طلای 18 عیار کرده و از این طریق نیز اقدام به کلاهبرداری کرده بودند.

اعضای این باند همچنین برچسب های بادرجه کیفی بالای قطعات و لوازم یدکی خودروها را جعل کرده و با چسباندن روی محصولات بی کیفیت و درجه چندم اقدام به کلاهبرداری در این زمینه نیز کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل اسناد با هولوگرام + عکس

جعل اسناد با هولوگرام + عکس