مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:252018-04-25بين الملل

ادامه درگیری های ارتش سوریه در اردوگاه یرموک


ارتش سوریه و هم پیمانانش به منظور برقراری امنیت در اردوگاه یرموک و حجرالاسود به درگیری ها ادامه می دهند و در صدد قطع منابع گروه تروریستی داعش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان آن به درگیری ها برای تأمین امنیت اردوگاه یرموک و حجرالاسود واقع در جنوب دمشق ادامه می دهند و نیروی هوایی این کشور حملات خود را به منظور قطع امدادرسانی به این گروه تروریستی در حجرالاسود علیه استحکامات نظامی داعش افزایش می دهد؛ اقدامی که راه را برای پیشروی به سمت کشتزارهای الجوره در کوی القدم هموار می کند.

خبرگزاری سانا هم گزارش داد، در قلمون شرقی 47 اتوبوس، صدها شورشی و خانواده های آنها را به جرابلس و ادلب در شمال سوریه منتقل خواهند کرد.

پیشتر شهرک الرحیبه شاهد جشن ها به مناسبت خارج کردن شورشیان بود و ساکنان آن با بالا بردن پرچم سوریه در ورودی این شهرک، شعار "زنده باد ارتش" سر دادند.

ارتش سوریه از روز سه شنبه عملیات خود را در جنوب دمشق ادامه داده و برخی کشتزارها را پس گرفت.

همزمان با این عملیات مرکز اطلاع رسانی جنگی این کشور اعلام کرد، هزار شورشی و خانواده هایشان در قلمون شرقی پس از اینکه مقرر شد از این منطقه خارج شوند، گزینه سازش با دولت را انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه درگیری های ارتش سوریه در اردوگاه یرموک

ادامه درگیری های ارتش سوریه در اردوگاه یرموک