مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 12:202018-04-25دانش

اعتراض دانشجویان دو دانشگاه به وضعیت نامناسب سلف


دانشجویان دانشگاه های صنعتی شاهرود و فرهنگیان گرگان(آموزش و پرورش)در اعتراض به مشکلات صنفی به ویژه وضعیت نامناسب سلف و غذا دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار پاسخگویی مسئولان و رفع مشکلات صنفی خود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند روز گذشته تصاویری از تجمع اعتراضی دانشجویان دو دانشگاه صنعتی شاهرود و فرهنگیان گرگان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن دانشجویان به وضعیت نامناسب سلف دانشجویی و برخی مشکلات صنفی دیگر در مقابل دفتر ریاست دانشگاه تجمع و خواستار سیدگی مسئولان دانشگاه و ارتقای کیفیت غذای دانشجویی شدند.

در این اعتراضات دانشجویان در واکنش به بی توجهی مسئولان دانشگاه به خواسته های آنها در مقابل دفتر ریاست دانشگاه بست نشسته و اعلام نمودند تا زمان پاسخگویی مسئولان به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

در همین رابطه نبی الله رجانی معاون هماهنگی دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گرگان در گفت و گو با ایسنا، به تشریح جزییات اعتراض دانشجویان این دانشگاه به تغذیه این دانشجویان پرداخت و افزود: از مجموع 570 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان گرگان، تنها 100 نفر از دانشجویان در حرکتی آرام و بدون سر و صدا در اعتراض به منوی تغذیه، سینی های غذای خود را دریافت نکردند که البته این اعتراض آن ها بدون واکنش و حاشیه به زودی به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دانشجویان دو دانشگاه به وضعیت نامناسب سلف

اعتراض دانشجویان دو دانشگاه به وضعیت نامناسب سلف