مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-04-25بين الملل

سی .ان.ان گزارش داد آمریکا در حال رصد کردن پروازهای ایران به سوریه است


رسانه آمریکایی مدعی شده که سازمان های اطلاعاتی این کشور در حال رصد کردن پروازها از ایران به سوریه به ظن ارسال تسلیحات هستند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه فضاسازی های ضد ایرانی مقام ها و رسانه های غربی-صهیونیستی، یک رسانه آمریکایی خبر داده که سازمان های اطلاعاتی این کشور از بیم ارسال سلاح توسط تهران به دمشق، در حال رصد پرواز هواپیماها از ایران به سوریه هستند.

سی.

ان.

ان گزارش داد: سازمان اطلاعاتی آمریکا در حال رصد کردن مجموعه ای از پرواز هواپیماهای باربری از ایران به سوریه هستند چرا که آمریکا ظنین است شاید این پروازها حامل سامانه های تسلیحاتی به سوریه برای استفاده محتمل رژیم بشار اسد یا نیروهایی ایرانی باشند .

طبق گزارش این رسانه، یک مقام دولت آمریکا در گفت و گو با سی.

ان.

ان این خبر را تایید کرد؛ مقامی که نام و هویتش مشخص نشده است.

این مقام آمریکایی افزود،  هم آمریکا و هم رژیم صهیونیستی، نگران هستند که بار این هواپیماها شاید شامل تسلیحاتی باشد که در نهایت برای تهدید اسراییل مورد استفاده قرار گیرند .

سی .

ان.

ان در ادامه گزارش خود افزود: در حالی که ارسال تسلیحات به سوریه، چیز غیرمعمولی نیست اما این پروازها از ایران توجه سازمان اطلاعات آمریکا را به خود جلب کرده است چرا که این پروازها در روزهای پس از حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی .ان.ان گزارش داد آمریکا در حال رصد کردن پروازهای ایران به سوریه است

سی .ان.ان گزارش داد آمریکا در حال رصد کردن پروازهای ایران به سوریه است