مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 10:512018-04-25دانش

موضوع پایانامه های دانشجویان باید مبتنی بر روند استراتژیکی باشد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد تبریز گفت: موضوع پایانامه های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی بایست مبتنی بر نوعی روند استراتژیکی باشد که بتواند به تحقق درآمدزایی دانشکده ها و انجام طرح های برون دانشگاهی منتج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن رسولی سقای، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در نشست صمیمی با روسای دانشکده های واحد تبریز گفت: استادان دانشگاه در کنار تدریس باید فعالیت های پژوهشی هدفمند و مستمر داشته باشند.

حسن رسولی سقای بیان کرد: بی شک انجام تحقیق و پژوهش در ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه و نحوه تدریس استادان تاثیرگذار بوده و سبب آگاهی استادان از شرایط روز دنیا و محیط های کسب و کار علمی مبتنی بر دانش خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مطرح کرد: همانطوری که روسای دانشکده ها ترم بندی مناسب آموزشی را در ابتدای هر ترم ارائه می کنند؛ بایستی برنامه پژوهشی ترم بندی شده خود را نیز پیش از آغاز سالتحصیلی ارائه دهند.

وی گفت: روسای دانشکده ها پیشنهادهای پژوهشی همراه با برنامه های عملیاتی (اکشن پلان) مناسب حوزه خود را ارائه دهند.

انجام پژوهش و اجرای طرح های پژوهشی در راستای حل مشکلات و رفع نیازهای واقعی کشور و جامعه باید تکلیف عملی مدیران گروه ها و استادان دانشکده ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع پایانامه های دانشجویان باید مبتنی بر روند استراتژیکی باشد

موضوع پایانامه های دانشجویان باید مبتنی بر روند استراتژیکی باشد