مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 10:252018-04-25ورزشي

از ظرفیت های تاریخی شهرها برای رویدادهای فرهنگی استفاده شود


عضو انجمن بین المللی اقتصاد فرهنگ گفت: شهرها با استفاده از ظرفیت های تاریخ غنی و کهن خود رویدادهای فرهنگی خود را تعریف کرده و آن را در راستای سیاست های شهری اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حمیدرضا شش جوانی در کارگاه برنامه ریزی رویدادهای ترویج کتابخوانی، اظهار کرد: هر منطقه از ایران، امکانات اجتماعی خاصی دارد که در طول سال، یک روز را با توجه به همان ویژگی ها نامگذاری و برنامه هایی را برگزار می کنند.

وی افزود: هر شهری که بتواند از ظرفیت های خود حتی از تجربیات کوچک استفاده کند در جهت تغییرات مثبت اجتماعی در ایران کمک کرده است.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر ایجاد روحیه اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: برگزاری جام باشگاه های کوچک کتابخوانی یا تشویق مردم به مطالعه کتاب توسط کودکان خود از نمونه های تحقق این موضوع است.

وی تاکید کرد: اقتصاد فرهنگی سرمایه بر نیست بلکه کاربر است و به جای اینکه دنبال بودجه های دولتی باشیم باید با جلب مشارکت های مردمی و شناسایی ظرفیت های موجود مسیر توسعه کشور را ایجاد کنیم.

شش جوانی اظهار کرد: از جمله برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که با جلب مشارکت سازمان هایی مانند میراث فرهنگی و وزارت ورزش و جوانان، برای توسعه اقتصاد فرهنگی برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت های تاریخی شهرها برای رویدادهای فرهنگی استفاده شود

از ظرفیت های تاریخی شهرها برای رویدادهای فرهنگی استفاده شود