مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 09:112018-04-25پزشكي

ماهی های نشُسته و پَر مرغ در غذا دیده می شود!/ همه تقصیر ها به گردن آشپز است


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به بی کیفیت بودن و عدم طبخ مناسب غذا، ظرف های خود را در سالن و راه پله ها چیدند تا به این طریق به کیفیت پایین غذا اعتراض کنند.

- بهگزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تامین نیاز های روزمره و رفع مشکلات دانشجویان از جمله مسائلی است که در دانشگاه لرستان مانند بسیاری از دانشگاه های دیگر صورت می گیرد؛ اما موضوع تغذیه دانشجویی و وضعیت سلف دانشگاه از موضوعاتی است که دانشگاه لرستا را این روز ها به چالش کشیده است.

موضوعی که در ماه های قبل بار ها محل بحث دانشجویان بوده است و چند بار تجمع و اعتراض نیز چاشنی این مساله قرار گرفته است.

وضعیت از جایی پر رنگ تر شد که چند کانال و گروه تلگرامی نیز در میان دست به شیطنت زدند و هر بار با طرح موضوع تغذیه دانشجویان مسئله را به سر زبان ها انداختند.

دانشگاه استان لرستان از جمله دانشگاه هایی است که دو نوع غذا در آن صرف می شود و این مسئله تا حدودی توانسته بود، اعتراض دانشجویان نسبت به غذا های سرو شده را بکاهد؛ اما روز دوشنبه وقتی دانشجویان به سلف دانشگاه مراجعه کردند و متوجه شدند که غذا استامبولی و ماکارانی است و کیفیت آن هم به شدت پایین است، عطای آن را به لقایش بخشیدند و ظرف های غذا را در راهروی دانشگاه چیدند تا به این طریق به کیفیت آن اعتراض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی های نشُسته و پَر مرغ در غذا دیده می شود!/ همه تقصیر ها به گردن آشپز است

ماهی های نشُسته و پَر مرغ در غذا دیده می شود!/ همه تقصیر ها به گردن آشپز است