مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-04-25سياسي

سید حسن نصرالله شهادت صماد را به رهبر انصارالله یمن تسلیت گفت


دبیرکل حزب الله لبنان در پیام تلگرافی برای عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن شهادت صالح صماد، رییس شورای عالی سیاسی این کشور را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد لبنان، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در این پیام از طرف خود و سایر رهبران حزب الله شهادت این مجاهد بزرگ و فرمانده شجاع را به عبدالملک بدرالدین الحوثی و خانواده صماد تسلیت گفت و برای آنها و تمامی نیروهای جنبش انصارالله و مردم مقاوم و مظلوم یمن آرزوی صبر و پیروزی کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه تاکید کرد، شهید صماد پشتوانه بزرگی برای مردم یمن در این مبارزه بزرگ بود و نمونه یک رهبر شجاع، فروتن و مسؤولیت پذیر بود که همواره در میادین نبرد حضور داشت و دوستدار شهادت بود.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: شهادت چنین رهبرانی نیروی محرکی قدرتمند و بزرگ برای سایر مجاهدین و مظلومین برای ادامه دادن به راه جهاد و مقاومت و صبر و تحمل دشواری هاست.

وی در این پیام تاکید کرد: این جنایت در کنار سایر جنایات دشمن عربستانی-آمریکایی در حق مردم یمن نشانه دیگری از تاریکی و وحشی گری رهبران این کشورها و در عین حال نشانه صبر، مظلومیت و حقانیت مردم غیور یمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله شهادت صماد را به رهبر انصارالله یمن تسلیت گفت

سید حسن نصرالله شهادت صماد را به رهبر انصارالله یمن تسلیت گفت