مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:112018-04-25اقتصادي

کنترل نامحسوس در بازار ارز!


«از ابتدای دولت یازدهم نظر ما بر اجرای همین سیاست (یکسان سازی نرخ ارز) بود و در چند ماه گذشته شرایطی به واسطه رفتارهای گرگ های خارجی و سودجویان داخلی پیش آمد که آرامش بازار متزلزل شد.

- از ابتدای دولت یازدهم نظر ما بر اجرای همین سیاست (یکسان سازی نرخ ارز) بود و در چند ماه گذشته شرایطی به واسطه رفتارهای گرگ های خارجی و سودجویان داخلی پیش آمد که آرامش بازار متزلزل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای دولت یازدهم نظر ما بر اجرای همین سیاست (یکسان سازی نرخ ارز) بود و در چند ماه گذشته شرایطی به واسطه رفتار های گرگ های خارجی و سودجویان داخلی پیش آمد که آرامش بازار متزلزل شد و امروز در شرایطی قرار گرفتیم که شاید بهترین شرایط نباشد، اما مطلوب است.

خودم به دنبال شیوه دیگری در زمان مناسب خود هستم.

در شرایط فعلی و با وضعیتی که داریم، کار کاملاً درستی بود .

جملات بالا را چند روز پیش روحانی در جلسه با مدیران دولتی عنوان کرد و به دنبال آن دیروز اعلام شد از سه شنبه 4 اردیبهشت کنترل نامحسوس بازرسان نهاد ریاست جمهوری بر بازار ارز آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوطن امروز ، روحانی به صراحت اعلام کرده خودش به دنبال شیوه جدید برای ساماندهی نرخ ارز است و حالا سختگیری ها برای اجرای طرح ضربتی یکسان سازی نرخ ارز بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل نامحسوس در بازار ارز!

کنترل نامحسوس در بازار ارز!