موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 08:112018-04-25فرهنگي

کورش تهامی: 2 سیمرغ طلبکارم


قضاوت ها و داوری های جشنواره ای چون فیلم فجر، می تواند تاثیر زیادی روی مسیر کاری و آینده فرد داشته باشد و زندگی هنری یک آدم را عوض می کند.

بصراحت این نکته را می گویم که من دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر طلب دارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، تصویری همیشه آرام و محجوب از او در خاطر داریم؛ تصویری که روی صدای متین و آرام، اما مردانه اش خوش می نشیند و با نقش هایی که همیشه ایفا می کند، می خواند.

بارها بازی اش را در قالب نقش پسرانی معقول، خانواده دوست و دغدغه مند دیده ایم و از مصاحبه هایی که گاهی با رسانه های مختلف انجام می دهد، فهمیده ایم خودش هم چنین خصوصیاتی دارد و دور از نقش هایی که ایفا می کند، نیست.

کورش تهامی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در هر کدام از این عرصه ها، نقش های درخشانی ایفا کرده و محبوب تماشاگران شده است.

تهامی بعد از سال ها بازی در نقش های مثبت، سال گذشته با فیلم رگ خواب مخاطبانش را حسابی غافلگیر کرد و در قالب نقشی متفاوت خوش درخشید.

تهامی 48 ساله شد و به این مناسبت در روزنامه جام جم میزبانش بودیم و با او از سال های فعالیتش حرف زدیم.

تئاتر در گذشته بهتر بود وضعیت تئاتر امروز ایران درگیر حواشی شده است و گرچه حجم تماشاگران بیشتر شده، اما نمایش ها تا اندازه ای بی کیفیت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورش تهامی: 2 سیمرغ طلبکارم

کورش تهامی: 2 سیمرغ طلبکارم