مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 07:512018-04-25سياسي

دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند


مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به ضرورت معرفی و شناخت شهدا و ایثارگران توسط دانشجویان بسیجی، گفت: دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا طاهری زاده، مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اعیاد شعبانیه و میلاد فرخنده ائمه هدی و مناسبت های سراسر نور آن، گفت: ماه شعبان بدون تردید بستر و دریچه ورود به ماه بزرگ خدا یعنی رمضان است که همه ما روز ها و ماه هاست منتظر فرا رسیدن دوباره آن هستیم.

طاهری زاده با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به امام حسین (ع) اقتدا کرده و توسل بجویند، افزود: امام حسین (ع) تمام دارایی های خود را از خانواده و فرزند گرفته تا جانش را تقدیم راه الهی کرد و به همین دلیل خداوند متعال نیز که وعده عاشق شدن نسبت به این گونه افراد را داده حامی نوکران و پیراونش خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز از میان همین بسیجیان قهرمانانی را دارد، از ابتدای انقلاب تا به امروز پاسدار انقلاب بوده اند، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مهم شما بسیجیان این است که نگذارید این قهرمانان میهن یعنی شهدا، جانبازان و ایثارگران در میان هیاهو های سیاسی و فرهنگی فراموش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند

دانشجویان بسیجی قهرمانان واقعی وطن را بشناسند