مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 07:512018-04-25اقتصادي

دولت روحانی چگونه بازار عراق را به عربستان واگذار کرد؟+عکس


اگرچه روحانی وعده داد بود بازار مشاغل ایرانی را از چنگ رقبای منطقه ای خارج کند ولی بر خلاف شعارش، ایران اکثر بازارهای عراق را از دست داد و عربستان و ترکیه جایگزینش شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس به نقل از مشرق، یکی از وعده های حسن روحانی" در انتخابات سال 1396، بازپس گرفتن بازارها و شغل های ایرانی از رقبای منطقه ای بود.

روحانی در توصیف این شعار گفت: ما با این اجرای دقیق برنامه برونگرایی و تعامل بیشتر با دنیا میخواهیم شغل های از دست رفته خود را پس بگیریم، بازار گردشگری ما به وسیله ترکیه بازار گاز ما تا سال گذشته به وسیله قطر، صنعت هوایی ما و اینکه قطب هواپیمایی باشیم به وسیله امارات، همچنین، مسیرهای بازرگانی و تجاری ما به وسیله امارات ، سرمایه گذاری صنعتی به وسیله ترکیه ، بازار نفت ما به وسیله عراق و عربستان محدود شد.

اینها سبب شد طی8 سال شغل های جوانانمان را به کشورهای دیگر بدهیم و با ماجراجویی در سیاست خارجی سرمایه ها را از کشور فراری دهیم و سبب توسعه همسایگان شویم.

با اجرای این برنامه و با استفاده از ظرفیت برجام ما میخواهیم شغل هایی را که از دست داده و تقدیم کشورهای همسایه کرده ایم پس بگیریم، میخواهیم سرمایه های رفته را به کشور بازگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی چگونه بازار عراق را به عربستان واگذار کرد؟+عکس

دولت روحانی چگونه بازار عراق را به عربستان واگذار کرد؟+عکس