مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 07:502018-04-25پزشكي

نگران بروز "اپیدمی" در مناطق زلزله زده کرمانشاه هستیم


معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه کارنامه بهداشت و درمان در مقوله خدمات رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه خوب و قابل قبول است، درخصوص بروز اپیدمی ها در این مناطق در فصل گرما ابراز نگرانی کرد.

- نگران بروز "اپیدمی" در مناطق زلزله زده کرمانشاه هستیم معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه کارنامه بهداشت و درمان در مقوله خدمات رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه خوب و قابل قبول است، درخصوص بروز اپیدمی ها در این مناطق در فصل گرما ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در سفر به کرمانشاه در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان، با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مناطق زلزله زده، گفت: یکی از سندهای افتخار تاریخی وزارت بهداشت در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه انتقال سالم مصدومین، درمان مناسب و همچنین پیگیری جدی وضعیت بیماران یکی از شاخص های مهم در این حادثه بود، تصریح کرد: زلزله برای مناطقی که بر روی کمربند زلزله هستند، غیرمترقبه نیست و باید همیشه برای رویارویی با آن آماده بود.

رییسی درخصوص اقدامات بهداشتی انجام شده برای مردم مناطق زلزله زده گفت: می توانیم ادعا کنیم در مناطق زلزله زده حتی یک واکسن که باید تلقیح می شد، فراموش نشده و واکسیناسیون تمام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران بروز "اپیدمی" در مناطق زلزله زده کرمانشاه هستیم

نگران بروز "اپیدمی" در مناطق زلزله زده کرمانشاه هستیم