مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 07:012018-04-25بين الملل

محمدمحسن فایضی «راهپیمایی بازگشت»، سلاح مخفی فلسطینیان که شلیک کندی داشت


این اقدام مقاومت فلسطین در سایه حمله نمایشی ترامپ به سوریه و عدم حمایت رسانه ای و سیاسی جدی کشورهای عربی به حاشیه رانده شد و از ظرفیت اصلی اش بازماند.

- راهپیمایی بازگشت ، سلاح مخفی فلسطینیان که شلیک کندی داشت این اقدام مقاومت فلسطین در سایه حمله نمایشی ترامپ به سوریه و عدم حمایت رسانه ای و سیاسی جدی کشورهای عربی به حاشیه رانده شد و از ظرفیت اصلی اش بازماند.

برنامه ها و فعالیت های صهیونیست ها و در تقابل آن واکنش و عملکرد حامیان قدس و آزادی فلسطین از نهر تا بحر طی سه روز 13 و 14 و 15 می (23 و 24 و 25 اردیبهشت) در شکل گیری آینده فلسطین بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

در این سه روز که مصادف با هفتادمین سال تشکیل رژیم جعلی اسراییل است، صهیونیست ها سعی دارند وعده قدیمی آمریکایی ها در خصوص انتقال سفارت آمریکا از شهر تل آویو به قدس را عملی کنند.

وزیر خزانه داری آمریکا، کوشنر داماد ترامپ و دختر ترامپ از اعضای هیئت نمایندگی آمریکا هستند که در مراسم آغاز به کار سفارت آمریکا (24 اردیبهشت) در قدس قرار است حضور داشته باشند.

کوشنر، داماد جنجالی ترامپ را می توان یکی از اصلی ترین شخصیت های تأثیرگذار بر سیاست منطقه ای کاخ سفید در دوران جدید دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدمحسن فایضی «راهپیمایی بازگشت»، سلاح مخفی فلسطینیان که شلیک کندی داشت

محمدمحسن فایضی «راهپیمایی بازگشت»، سلاح مخفی فلسطینیان که شلیک کندی داشت