مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 05:012018-04-25اقتصادي

آسیب شناس اجتماعی در گفت وگو با فارس: خطر مصرف گُل 20 برابر حشیش و مشتقات آن است


یک آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه میزان خطر مصرف ماده مخدر گُل 20 برابر حشیش و مشتقات آن است، گفت: اصلی ترین علت افزایش مصرف آن تبلیغات دروغ درباره بی خطر بودن یا اعتیاد آور نبودن آن است.

- مجید ابهری آسیب شناس اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی "، درباره مصرف ماده مخدر گُل در بین نوجوانان و جوانان ، اظهار داشت: تغییر سبک مصرف و الگوی اعتیاد در 5 سال گذشته، تحت تأثیر برنامه ریزی های مافیای مواد مخدر کاملاً تفاوت یافته و در جهت ویرانگری نسل جوان حرکت می کند.

وی ادامه داد: از آنجا که نسل جوان اصلی ترین سرمایه و ذخیره ملی هر کشوری است، اتاق فکر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، پاشنه آشیل هر جامعه، به ویژه جامعه ما را نشانه گرفته است و با عرضه مخدرهای روان گردان و تبلیغات دروغ درباره آنها، با سرعت مشغول ویرانگری است.

این آسیب شناس اجتماعی با اشاره به عواقب بسیار بد مصرف ماده گل توسط نوجوانان و جوانان، یادآور شد: ماده مخدر گل که بعد از ماده شیشه وارد بازار اعتیاد شد، اینک مقام اول را داراست و اصلی ترین علت افزایش مصرف این ماده، تبلیغات دروغ درباره بی خطر بودن یا اعتیادآور نبودن آن بوده است.

ابهری افزود: میزان خطر در این ماده مخدر که از خانواده شاه دانه و کانابیس است، 20 برابر حشیش و مشتقات آن است؛ به نحوی که با بو کردن آن، فرد دچار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناس اجتماعی در گفت وگو با فارس: خطر مصرف گُل 20 برابر حشیش و مشتقات آن است

آسیب شناس اجتماعی در گفت وگو با فارس: خطر مصرف گُل 20 برابر حشیش و مشتقات آن است