مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 ساعت 04:512018-04-25بين الملل

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم تراژدی حقوق بشر!


سبعیت قبیله سعودی در نسل کشی، کودک کشی، حمله به تجمعات و مراسمات مردمی – نظیر موشک باران اخیر شرکت کنندگان در یک مراسم ازدواج - و ترور رهبران قیام، - طابق النعل بالنعل از مدل رژیم کودک کش صهیونیستی پیروی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از حسین کنعانی مقدم نوشت: 1.

تراژدی این روزهای مردم یمن پس از سه سال تهاجم وحشیانه سعودی ها که با جنون آل سعود در حمله به غیرنظامیان عجین شده است، نمایشگاهی از سبعیت و خونریزی را طی دهه گذشته شکل داده که نمونه و نظیر آن را به سختی می توان در ادوار اخیر جستجو کرد.

عربستان، کشوری است که عنوان اسلامی را یدک می کشد و کشور همسایه اش یمن را که مردمانش، مظلوم ترین و محروم ترین مسلمانان منطقه را تشکیل می دهند، در حالی به سبک و سیاق صدام، زیر شدیدترین حملات خود قرار داده است که بعثی های عراق نیز اولین گروهی بودند که علیه همسایه مسلمان خود دست به اقدام نظامی زدند.

صدام با استفاده از تسلیحات کادوپیچ و ممنوعه غرب به مراکز غیرنظامی و شهرهای ایران حمله می کرد و عملاً اولین کشوری در جهان عرب بود که به جای نشانه روی به سوی اردوگاه غرب، از امکانات گسترده تسلیحاتی و اطلاعاتی آنان برای ضربه زدن به یک انقلاب نوپای اسلامی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم تراژدی حقوق بشر!

یادداشت/ حسین کنعانی مقدم تراژدی حقوق بشر!