مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 21:552018-04-24پزشكي

رییس سازمان بهزیستی کشور:
 
 اوضاع اقتصادی در افزایش بیماری های روانی موثر است


اوضاع اقتصادی موثر در افزایش بیماری های روحی و روانی است.

- رییس سازمان بهزیستی کشور: اوضاع اقتصادی در افزایش بیماری های روانی موثر است رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: اوضاع اقتصادی موثر در افزایش بیماری های روحی و روانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، انوشیروان محسنی در اولین جشنواره روانشناسی و مشاوره که در سینما سپهر ساری برگزار شد، با بیان اینکه هر نوزادی که در خانواده متولد شد، از همان ابتدا با استرس و اضطراب مواجه می شود، اظهار کرد: خانواده ها در مقایسه کودکان و یا شرکت در کنکور و حتی بیدار شدن صبح زود برای مدرسه از ابتدا تنش و استرس را به فرزندان منتقل می کنند و در این راستا برنامه ریزی برای کاهش آسیب ها در جامعه و یا کاهش ساعات آموزشی از سوی خانواده ها، دستگاه های مربوطه و آموزش و پرورش نیازمند بازنگری است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی سلامت اجتماعی است، تصریح کرد: پایمال شدن حقوق شهروندی، کاهش سرمایه اجتماعی و ضعف مهارت های زندگی باعث افزایش بیماری های روحی روانی می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: درصد بالایی از عوامل بروز بیماری ها به مسائل انسانی، اجتماعی و غیره بر می گردد و سن و جنسیت در ایجاد بیماری های روحی و روانی نقش موثری دارد، بطوریکه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بهزیستی کشور:
 
 اوضاع اقتصادی در افزایش بیماری های روانی موثر است

رییس سازمان بهزیستی کشور:
 
 اوضاع اقتصادی در افزایش بیماری های روانی موثر است