مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 21:262018-04-24سياسي

احساسات دینی توسط دشمن در فضای مجازی از بین رفته است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: روزی به امام حسین(ع) توهین شد کل کشور جنبید اما امروز به امام رضا(ع) جسارت می شود مشهد تکان نخورده است؛ - تمام احساسات دینی توسط دشمن در فضای مجازی از بین رفته است و خیلی عقب نشینی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله علم الهدی صبح امروز در دیدار با مسئولان قرارگاه فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه در ابتدای حرکت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی، شرایط انقلاب اسلامی هزار برابر عقب تر این وضعیت تصاحب فضای مجازی بود گفت: آن روزی که امام(ره) نهضت را آغاز کرده اند خیلی از بزرگان با این قیام مخالف بودند و نتیجه ای برای آن متصور نبودند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب فاقد تمام امکانات بودیم و ارتباط تن به تن هم امکان نداشت و امام خمینی(ره) با اخلاص و یاری خدا قیام کرد و با فراز و نشیب قیام به پیروزی رسید و اگر این را حساب کنیم در این مسأله فضای مجازی بسیار جلوتر هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: مشکل اصلی در حرکت های انقلاب اخلاص و رضایت خداوند است و لذا اگر خداوند یاری کند فاتح این جریان هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب به جایی رسیده است که دل آمریکا و دشمنان در سینه هایشان می لرزد و ایران را بزرگترین مخل و سنگ سر راه خودش می بیند، افزود: اخلاص امام(ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساسات دینی توسط دشمن در فضای مجازی از بین رفته است

احساسات دینی توسط دشمن در فضای مجازی از بین رفته است