مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 21:062018-04-24اقتصادي

کشف بیش از 3.7 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان


دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: 3 میلیون و 779 هزار و 240 هزار نخ سیگار قاچاق در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت زمان مشابه 71 درصد افزایش داشته است.

- دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خبر دادکشف بیش از 3.

7 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: 3 میلیون و 779 هزار و 240 هزار نخ سیگار قاچاق در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت زمان مشابه 71 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، رضا میرزایی در اولین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سنندج، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز بیشترین لطمه را به اقتصاد ما وارد کرده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با اشاره به طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: طرح ها بومی سازی شده و برای مدیران دستگاه های مختلف ارسال شده است.

میرزایی با اشاره به اینکه 18 دستگاه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا مسوولیت دارند، اضافه کرد: وظایف هر دستگاه بر اساس طرح های بومی گزینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3.7 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان

کشف بیش از 3.7 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان