مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 21:052018-04-24پزشكي

تاسیس 11 بیمارستان در آذربایجان شرقی در دولت روحانی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی، 11 بیمارستان به بهره برداری رسیده است که شامل یک چهارم کل پروژه های این استان در طول تاریخ این منطقه است، - 30 درصد خانه های بهداشت و 50 درصد مراکز بهداشتی این استان نیز در این دوره به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، "حسن قاضی زاده هاشمی" در مراسم کلنگ زنی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی 1274 تخت خوابی تدبیر "شاد باد مشایخ" در ارتباط زنده با ریاست جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ی سلامت در دولت تدبیر و امید گفت: در دوران ریاست آقای روحانی، 300 هزار متر مربع، بالغ بر 1100 میلیارد تومان ساخت و ساز داشتیم و تا پایان امسال 145 هزار مترمربع به این مجموعه اضافه خواهد شد که این نیز در تاریخ آذربایجان بی نظیر است.

حدود 360 تخت ویژه شامل تخت ICU، NICU و تخت بیماران سرطانی اضافه شده است.

وی ادامه داد: همزمان با سفر رییس جمهور به تبریز، اولین پیوند کبد در تبریز انجام شد و با افزوده شدن 150 دستگاه آمبولانس، تمامی مرکز درمانی دارای آمبولانس خواهند شد.

وی ادامه داد: این رقم کمک به حوزه ی درمان در سفرهای استانی از سوی رییس جمهور تا به حال سابقه نداشته است، این اقدام نشانگر توجه ایشان به توسعه ی خدمات و زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس 11 بیمارستان در آذربایجان شرقی در دولت روحانی

تاسیس 11 بیمارستان در آذربایجان شرقی در دولت روحانی