مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 20:112018-04-24سياسي

میرزاده به فارس خبر داد ارجاع سوال از بطحایی درباره مشکلات فرهنگیان به صحن مجلس


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اعلام ارجاع سوال نماینده بویین زهرا از وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات فرهنگیان به صحن علنی خبر داد.

- ارجاع سوال از بطحایی درباره مشکلات فرهنگیان به صحن مجلس سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اعلام ارجاع سوال نماینده بویین زهرا از وزیر آموزش و پرورش درباره مشکلات فرهنگیان به صحن علنی خبر داد.

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، در تشریح نشست امروز (4اردیبهشت ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، رییس سازمان فنی و حرفه ای و رییس دانشگاه پیام نور در این جلسه، گفت: وزیر کار و رییس سازمان فنی وحرفه ای گزارشی از اقدامات خود در رابطه با آموزش های مهارتی و آموزش های فنی وحرفه ای ارائه داده و سوالاتی ازسوی نمایندگان در این خصوص از آن ها پرسیده شد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوالات نمایندگان از وزیر کار بیشتر حول و حوش مصوبه مجلس مبنی بر "تشکیل نظام جامع مهارتی" بود که براساس آن باید شورای زیر نظر معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و دبیرخانه آن نیز در سازمان فنی و حرفه ای مستقر شود، تا جلوی موازی کاری ها را گرفته و میان دانشگاه های فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاده به فارس خبر داد ارجاع سوال از بطحایی درباره مشکلات فرهنگیان به صحن مجلس

میرزاده به فارس خبر داد ارجاع سوال از بطحایی درباره مشکلات فرهنگیان به صحن مجلس