مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 17:052018-04-24اقتصادي

33 طرح توسعه ای در آذربایجان شرقی با اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان افتتاح شد


رییس جمهور در جلسه توسعه و برگزیدگان استان آذربایجان شرقی 33 طرح و پروژه را در حوزه های صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران و شهرسازی و خدماتی به طور همزمان در شهرستان های مختلف استان افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی تعدادی از این پروژه ها را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های صنعتی و زیربنایی که روز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وزرا و مسئولین مربوطه از محل پروژه ها، گزارشی را ارایه کردند و سپس رییس جمهور دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها را صادر کرد.

طرح توسعه آهنگری تراکتورسازی، شهرک کارآفرینان آذر، طرح توسعه مجتمع فولاد ظفر، طرح اکتشاف معدنی زرکاوان ارسباران، طرح جلفا چوب، طرح های مربوط به توسعه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح 500 هکتاری شبکه فرعی آبیاری و زهکشی، بیمارستان 64 تختخوابی سوختگی سینا، احداث 41 خانه بهداشت و مراکز غربالگری سرطان از جمله طرح ها و پروژه هایی بود که با اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و با دستور رییس جمهور افتتاح شدند.

در این مراسم با دستور رییس جمهور همچنین عملیات اجرایی 7 طرح صنعتی مجموعه شیرین عسل، طرح توسعه کشت و صنعت و دامپروری، ایجاد زنجیره کارخانه آرد، طرح دامپروری و بیمارستان هزار تخت خوابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 طرح توسعه ای در آذربایجان شرقی با اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان افتتاح شد

33 طرح توسعه ای در آذربایجان شرقی با اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان افتتاح شد