مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 16:462018-04-24پزشكي

افتتاح 1000 پروژه سلامت در کشور


معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک هزار پروژه در حوزه سلامت در 6 ماهه نخست امسال بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، علیرضا رییسی ظهر امروز در جشنواره عمران بهداشت همدان به مناسبت هفته سلامت، با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه بهداشت همدان، اظهار کرد: قطعاً پشت هر اقدام خوب و تحولی یک تیم منسجم و کارآمد هستند که امور را پیش می برند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد افتتاح چندین پروژه در استان بودیم که فرمانداران، شهرداران و خیرین و دیگر مسوولان تلاش بسیاری داشته اند و قدردان زحمات آنها هستیم، افزود: 7 آوریل هر سال سالروز تاسیس سازمان جهانی بهداشت است که در کشور ایران این مناسبت را به یک هفته در راستای تاکید و اهمیت سلامت موکول کرده اند.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کشور ایران یک کشور بسیار قوی و پیشتاز در حوزه بهداشت است، گفت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات خوبی صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم موضوع سلامت جزو مهمترین اولویت کشور قرار گرفته است، افزود: ایران یکی از کشورهای پیشرو در پوشش خدمات جامع سلامت و در کنترل شاخص های بهداشتی قوی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1000 پروژه سلامت در کشور

افتتاح 1000 پروژه سلامت در کشور